zondag 14 januari 2018

Gas- en stroomverbruik afgelopen week

Het was een koude week, deze afgelopen week. Ik schreef een week geleden al dat ik verwachtte dat het gasverbruik zou toenemen, nou dat was ook zo!

Mijn gasverbruik in de afgelopen week: 25,1 m3.
In de week ervoor was mijn verbruik 19,6 m3 en toen was ik door vakantie meer thuis dan in de afgelopen week!

Mijn stroomverbruik was: 13 kWh, in de week ervoor was mijn verbruik 11 kWh.

Kosten van mijn verbruik deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €18,41.
En zoals altijd: dit zijn alleen de verbruikskosten, de overige kosten komen door nog bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, onaardige of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.