zaterdag 12 augustus 2017

35 euro per week - boodschappen van 5 - 12 augustus - ruim beneden budget!

In de afgelopen week heb ik niet meegedaan aan geld terug acties, er was niets wat interessant voor mij was.
Wel heb ik flink wat beleg gekocht omdat dit beleg flink wat goedkoper was dan anders: 3 voor de prijs van 2.
Daar heb ik nu een flinke voorraad van!
Ook kocht ik opnieuw babyvoeding. Het is altijd handig om wat op voorraad te hebben als ik een kleinkind in mijn huis opvang. Vooral mijn jongste dochter maakt ook grote hoeveelheden blokjes voeding die ze invriest, maar bij mij duurt het nogal lang voordat deze ingevroren voorraden aangesproken worden. Daarom heb ik liever potjes, dan houd ik ruimte in de vriezer.

Zoals je ziet, kocht ik veel in aanbiedingen.  Er staan 10 sterretjes in onderstaand rijtje, dat betekent dat ik 10x van een aanbieding gebruik heb gemaakt. Meestal zoek ik al op vrijdag voorafgaande aan de reclameweek uit wat ik wil kopen en dan zet ik dat op mijn boodschappenlijstje.

5 - 12 aug. 2017
*=aanbieding, @=afgeprijsd,  WAAR PRIJS
GTA = geld terug actie
Voeding
nectarines, 1 kg, 6 stuks* AH 1,49
nectarines, 4 stuks* AH 1,10
witte druiven, 500 gr* Coöp 0,99
jam + sandwichspread, 6 potten* AH 5,85
roomboter AH 1,79
brie AH 0,85
verse roomkaas Aldi 0,55
blauwe kaas Aldi 1,69
cottage cheese AH 0,55
brood, 1 heel volkoren AH 1,19
wraps, 2 pakken met 6 stuks* AH 2,13
trostomaten* AH 1,29
2 paprika's* AH 1,00
karamelvla, 2x 0,75 liter* AH 2,00
babymaaltijden, 2 potjes* AH 1,18
Snacks
cream crackers Coöp 0,89
minicrackers olijf en oregano, 2 pakken Coöp 1,98
olijven, potje @ AH 1,40
Dranken
karnemelk, bio* AH 0,86
melk Aldi 1,39
Kat 0,00
Verzorging
TOTAAL 30,17

5 opmerkingen:

  1. Heel goed van je om al weer vrij weinig uit te geven!
    Netjes hoor!
    Ik weet dat het bij het beleg enkel om dure A-merken gaat. Had je niet beter en goedkoper huismerken kunnen kopen en wat ga je met al die potten beleg doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 4 potjes met sandwichspread. 2x komkommer en 2x tomaat. Die zijn er bij de AH niet in het goedkope assortiment.
      Ook bij de jams zijn er nu nog maar een paar soorten in het huismerkassortiment. Daarom heb ik duurdere, heel lekkere A-merk jam gekocht. Nu met 33,3% voordeel.
      Beleg blijft vrij lang goed, ik heb het tegen de THT datum wel op!

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook knap hoor Zuinigaan. Ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt ongelooflijk zo een laag bedrag. Stiekem ben ik zelfs een beetje jaloers geweest. Maar toen ging ik rekenen met mijn eigen maanduitgaven. De persoonlijke verzorging bereken ik altijd apart (was vorige maand 15 euro)
    Als ik mijn boodschappen maanduitgaven deel door het aantal monden hier in huis kom ik op een weekbedrag van nog geen 20 euro.
    Dan mag ik best tevreden zijn.
    (Ben ik ook hoor) ;)

    Liefs van Zuinige Zeeuw

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.